fredag 5 oktober 2007

Snart helg igen

Molnen börjar sakta lätta över bergen som vi ser från vårt fönster. Finns nog goda chanser för bra väder i dag också :-)
Tänk vad jag är lycklig som har det så bra med min familj :-) Jag är verkligen tacksam!
Tacksam att jag har träffat min man för han är så bra!
Tacksam att jag har fått 2 underbara friska och goa söner som förgyller min vardag!
Tacksam för att jag har möjligheten att var hemma med dem och ge dem vad jag tror är den bästa starten på livet :-)
Tacksam för familj och vänner, tänk att man har famij och vänner att sakna hemma i Sverige, vore ju hemskt om det inte vore så.
Men så framförallt är jag tacksam för nåden som är ny varje morgon, och kraften som finns i Hans ord!

Nu har vi snart helg här igen! Vi ska njuta av ledihetet tillsammans och hoppas kunna vara mycket ute :-)

Kom i håg att vara tacksam för det du har i livet, dela gärna med dig av något du är takcsam för just precis nu :-)
kramar!

Inga kommentarer: