tisdag 27 november 2007

Ny blogg!

Har skapat en blogg för foton.

Kika gärna in där :-)

http://annasfoton.blogspot.com




Well,

Jag har haft en helt underbar dag med mina söner :-)
Vädret har varit helt underbart, solen sken och allt var perfekt.
Isak sparkade sparkcykel, Love sov i vagnen och jag njöt av en cappucino. (Ja Lisa, det är lite Latta-morsa över det hela ;-)
Vi har sparkat boll och promenerat, ätit korv och druckit iste (vilket Isak älskar!!)
Men sen har jag även fotograferat och min kreativa nerv kom i gång. Jag är verkligen sugen på att lära mig min kamera, fotografera och greja. Det är kul :-)

Det är otroligt vackert här nu när julpyntet kommer upp. Gamla stan är helt otroligt och längst Limmat är det lysnade träd. Tänk att vara välsignad med att bo i en så vacker stad :-)

Inga kommentarer: