tisdag 28 augusti 2007

bloggportalen

Ja nu har jag lagt upp denna blogg på bloggportalen.se
kanske det kan hitta hit lite nya människor?

well.
I morgon ska vi skriva på huset och vi fortsätter packa och packa. Kära nån, köp aldrig några nya saker säger jag bara. för en gång i tiden ska man flytta och då ångrar man sig ;-)
Säger hon som köpte nya Iittala espressokoppar i går :-)
länk:http://www.dukatbord.se/?cid=125206
den gröna varianten.
för maken min fick en automatisk espressomaskin från sitt jobb i går, så det var helt enkelt bara att köpa nya koppar!

nä.
nu har jag inte mer tid. jag lovar att jag ska formulera mig bättre när i kommer ner och skriver på min nya ibook från mac :-D Jag ska gör allt som står i min makt för att få maken att inse att en vit är snyggare än svart.
som sagt, ska packa vidare och sen sova!

1 kommentar:

Maria sa...

Din käre man visade mig denna sidan precis. Ska bli skoj att kunna följa ert liv i Zürich. Kommer att sakna er så mycket och det kommer verkligen att bli tomt här på jobbet... Många kramar från Maria