onsdag 1 augusti 2007

Omvälvande

Det är mycket i görnigarna nu. Verkar som att vi får hela flytten betald ! Ja det tackar man ju inte nej till direkt. I så fall måste vi inte packa någonting!
Bara ta bort allt som vi inte ska ha med oss och sen packar flyttfirman allt annat. Och så lejer vi ju bort städningen till en städfirma också! Vilken skön flytt detta blir ;-)
Men i dag är det nationaldag i Schweiz så det är inga som jobbar så vi får veta mer i morgon.
Jag fick endel packat och grejat i går. Sen träffade jag lite folk, både på kvällen och innan. Och återigen är jag så tacksam att vi ska flytta. För vissa människor verkar det helt otänkbart att vilja vara hemma med barnen längre än normalt. Men jag har tagit det beslutet nu och jag är så tacksam för denna möjlighet :-)

Inga kommentarer: