onsdag 8 augusti 2007

Husvisning!


I dag hade vi husvisning. Vi har städat, fejat och stajlat som galningar. Halv 2 var vi klara, så då for vi till Trollhättan och åt lite mat och tog en promenad. Sen hälsade vi på vänner, så kul med människor som uppmuntrar och välsignar vår flytt. Ganska många bara ser problem och undrar hur JAG ska klara detta. Endel tror att mannen min har kört över mig :-o Lite chockerande, men men.


Vi har varit riktigt ordentliga i alla fall, så det mesta är bara att börja packa ner nu. Har rensat som tokar, ska bara rensa lite bland våra kläder också. Men annars är det mycket som är rensat, nedplockat och antingen slängt, kört till Erikshjälpen eller så står det i vårt förråd.

I morgon får jag och barnen besök av min pappa med familj och på söndag har vi barnvälsignelse för Lovegos. Måndag ville mäklaren visa huset åt oss igen, så då får vi avlägsna oss igen.

Hoppas på en intensiv och het budgivning nu :-)


Nej govänner, nu ska jag sova. Har blivit sena kvällar det sista. I går plockade jag ur diskmaskinen vid halv 1 och maken kom och la sig vid 2 !


Jag höll nästan på att glömma. I går bokade vi flygbiljetter till Zurich, enkel resa :-D 31/8 flyger vi från Göteborg via Köpenhamn.


Godnatt!

Inga kommentarer: