torsdag 23 augusti 2007

huset är så gott som sålt...

ja, huset är så gott som sålt nu. papper ska skrivas nästa vecka om det nu inte visar sig något galet på besiktningen. men det ska det nog inte göra...
det mesta är nedpackat. endel kvar så klart, i köket. men vi har besök här hemma nu av familjen så vi tar köket i början av nästa vecka.
Isaks leksaker är i princip nedpackade nu, endel är kvar men det ska åka med oss i flygplanet.
kära nån, vad nervös jag är.
i dag kände jag ångest igen ;-) ja det börjar jag bli van vid att leva med ... men i dag har vi haft en lugn och mysig dag här hemma. tagit upp potatis ur landet, morötter och lite sånt. sen lekte vi i lekparken..
Men sen fick jag ett mail från en lekgrupp nere i Zurich, så det känns bra! Vi är på rätt spår och i Guds plan för våra liv även om det känns läskigt. Men det ska kännas som sockerdricka i benen ibland som maken min brukar säga.

Inga kommentarer: